Huomio kaikki ne arkuus/ääniarkuuslomakkeen täyttäneet, jotka olette täyttäneet lomakkeen Internet Explorer –nettiselaimella!

8.11.2011

Jos lomakkeen tallennusvaiheessa, eli painaessanne Tallenna-painiketta lomakkeessa ei näyttänyt tapahtuvan mitään, eikä se siirtynyt toiselle sivulle, on tallennuksessa tapahtunut virhe, eikä vastauksenne ole tallentunut lomakkeelle. Ongelma johtuu palveluntarjoajan (E-lomake) mukaan siitä että Internet Explorer –nettiselain ei osaa käsitellä wordista kopioituja tekstejä.

HUOM tämä koskee VAIN Internet Explorer-nettiselaimella ennen 6.11.11 tehtyjä tehtyjä lomakkeita, muilla selaimilla lomake on toiminut moitteettomasti. Ongelma on nyt korjattu, ja lomake toimii nyt myös Internet Explorer-nettiselaimella.

Jos olet epävarma siitä, onko vastauksesi tullut perille, laita viestiä katriina.tiira(at)helsinki.fi tai täytä lomake uudelleen.

https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/16515/lomake.html

Pahoittelemme tästä aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa!